LLAMADO A TODOS LOS COMITES LOCALES

EL COMANDANTE DE LA PAZ: CESAR MONTES, REPRESENTANTE LEGAL Y PRESIDENTE DE LA FUNDACIÓN TURCIOS LIMA HACE UN LLAMADO A TODOS LOS COMITES LOCALES PARA QUE PARTICIPEN EN LAS PROTESTAS SOCIALES EN LAS CARRETERAS Y CALLES DEL PAÍS. PEDIMOS QUE LIBEREN EL TRANSITO CADA HORA PARA ALIVIAR EL CONGESTIONAMIENTO, QUE HABLEN CON LOS TRANSPORTISTAS PARA QUE NOS APOYEN. QUE NO SE ENFRENTEN A LA PNC. QUE LA NO VIOLENCIA SEA NUESTRA DIVISA. TODOS A LUCHAR EN LA DESOBEDIENCIA CIVIL PACIFICA Y DESARMADA.

the peace commandeer: Cesar Montes legal representative and president of Turcios lima foundation is making a call to all the local comities to participate in the social protest in the roads and streets of the country, we aske them to free the transit every hour to relief the traffic and to talk to the drivers to support the cause and do not fight the police because the non-violence is our goal. let’s all fight in peaceful civilian disobey and unarmed.