together in the mountains…

Juntos en las montanas que Turcios Lima  y Cesar Montes hicieran famosas, las comunidades se organizan en la autodefensa y contra la corrupción. El usurpador oliveros sera derrotado. Vamos a vencer. Nada esta perdido. La lucha apenas empieza. Comenzamos con una Vicepresidenta, varios Ministros y viceministros, algunos directores, unos diputados, agentes de la Pnc próximamente partidos políticos y candidatos a la presidencia, y seguimos en ofensiva hasta el jaque mate final.

blog 33-2 blog 33-3 blog33 blog33-1

Together in the mountains that Turcios Lima and Cesar Montes made famous the communities are organizing in self-defense against corruption. The usurper Oliveros will be defeated, we are going to defeat him, nothing is lost the fight is just beginning  we started with the vice president, minister and vice minister, directors, congressman, police agents shortly some political parties, president candidates and more on the offensive until the final checkmate.